Kerstgroet

23 december 2012 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Hallo allemaal!

Eigenlijk had ik een wat uitgebreider verhaal willen schrijven, maar door tijdgebrek is dat er helaas niet van gekomen. Maar op deze wijze toch nog de de beste wensen voor een mooie, winterse Kerst en een fantastisch, gezond 2013!

Liefs, Anneloes

1. Jacqueline Wolsky:
    1 januari 2013
    Hi Anneloes, een geweldig 2013 gewenst met nog te komen fascinerende ervaringen in NZ, een succesvol vervolg op je stage en veel toekomstige gezondheid voor jou en de jou-en!
    Geniet van je verslag maar dacht bij nieuwe liefde niet direct aan een vruchtensapje! Niets mis met een sapje hoor, hoe calorierijk is dat sapje? Zoetig zijn heeft zijn keerzijde! Trouwens nooit weg om de minder aantrekkelijke kanten van je persoon kritisch in het oog te houden maar ook zachtjes te omarmen.
    Lieve groeten, Jacqueline.
  2. Rob Barenbrug:
    1 januari 2013
    Het is wel treurig, dat je geen tijd hebt voor het thuisfront. Zo gaat dat met kinderen die uitvliegen. We wachten op een degelijk bericht. Maar niet om het een of ander, we begrijpen dat het goed met je gaat. En gelukkig is er geen reden om nu al naar Nederland te komen. Wie weet blijf je daar wel hangen.. We komen je dan zeker opzoeken. Veel liefs van Joke en mij.
  3. Juul:
    7 januari 2013
    Hallo Lieve Anneloes
    Een beetje laat maar toch nog een Gezond en Gelukkig 2013.Winters is het hier niet wel miezerig en donker verlang naar een beetje zon. Donderdag zou het hier kouder worden we zien wel.Nog even en je kunt er zelf van dat Hollandse weer genieten.Groetjes en knuffels Julia.;)